1.Zamawiający:
Gmina Rokietnica, 37-562
Rokietnica 682, tel./ fax.: 16 622 13 91, osoba prowadząca: Mariusz
Mokrzyński
2.Przedmiot
zamówienia: w związku z zamiarem udzielenia zamówienia na podst. art. 4,
pkt. 8 Ustawy z
dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z zm.) o
wartości netto poniżej 14 000 € proszę
o złożenie oferty na świadczenie usługi w zakresie konserwacji i obsługi
urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy
Rokietnica.
3.Tryb
postępowania: rozpoznanie cenowe.
4.Termin
wykonania: 01.01.2012 r. – 31.12.2012 r.
5.Ofertę
należy sporządzić na załączonym formularzu i przekazać do zamawiającego w
formie pisemnej,
lub faxem, w terminie do dnia: 10.01.2012 r, godz. 1000 w
sekretariacie
Urzędu Gminy w Rokietnicy.
6.Prawdopodobny
termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi w dniu: 10.01.2012 r
7.Podstawą
wyboru oferty będzie kryterium:
cena: max ilość 100 pkt.
8.W
ofercie należy podać stawkę za konserwację i obsługę jednego punktu świetlnego,
miesięczna wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie
iloczynem liczby konserwowanych punktów i stawki za jeden punkt oświetleniowy.
9.Oferenci
zostaną powiadomieni telefonicznie/faxem o dokonanym wyborze.
10.Wykonawca który
złoży najkorzystniejszą ofertę będzie zobowiązany do podpisania
umowy w terminie
do 5 dni od daty otrzymania informacji.