MENU
RADA GMINY
WŁADZE i BUDŻET
Wójt
Sekretarz
Sprawozdania Rb za 2017 rok
Sprawozdania Rb za 2018 rok
Skarbnik
Sprawozdania Rb za 2016 rok
Sprawozdania Rb za 2015 rok
Sprawozdania Rb za 2014 rok
Sprawozdania Rb za 2013 rok
Sprawozdania Rb za 2012 rok
Sprawozdania Rb za 2011 rok
Sprawozdania Rb za 2010 rok
Sprawozdania Rb za 2009 rok
Sprawozdania finansowe 2018
Sprawozdanie Rb za 2019 rok
Sprawozdanie finansowe UG za 2020 rok
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rokietnica za 2021 rok
Sprawozdanie finansowe za 2021 rok.
Sprawozdanie budżetowe 2021 rok.
Rb-28s - sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych 2022r.
Rb-27 s sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych 2022r.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rokietnica za okres od 01.01.2022 do 31.12.2022 r.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rokietnica za okres od 01.01.2022 do 31.12.2023 r.
Sprawozdanie finansowe 2022rok
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Rokietnica za okres od 01.01.2023 do 31.12.2023 r.
Bilans 2023 rok
AKTUALNOŚCI
OGŁOSZENIA I INFORMACJE
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
PRZETARGI
PRAWO LOKALNE
SPORT
OCHRONA ŚRODOWISKA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
INTERPELACJE I ZAPYTANIA
GOSPODARKA
KULTURA
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
RAPORTY
POWSZECHNY SPIS ROLNY 2020R
NARODOWY SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ W 2021 ROKU (NSP 2021)
Pozytek publiczny
Deklaracja dostępności
Nieodpłata Pomoc Prawna
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE UDZIELANE POZA USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
     Skarbnik Drukuj... 

mgr Magdalena Skupień-Jurkiewicz – Skarbnik Gminy Rokietnica

 

Do zadań Skarbnika, który pełni jednocześnie funkcję kierownika referatu finansowego należy w szczególności:

1.       Kierowanie działalnością referatu zgodnie z wytycznymi Wójta i zadaniami stojącymi przed referatem.

2.       Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań, załatwianiem spraw przez pracowników referatu.

3.       Informowanie Wójta lub Sekretarza o stanie wykonywania zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem referatu.

4.       Opracowanie szczegółowego zakresu czynności dla pracowników zatrudnionych w referacie finansów.

5.       Współpraca z Komisjami Rady Gminy.

6.       Opracowanie projektów budżetu Gminy.

7.       Opracowywanie szczegółowego podziału dochodów i wydatków budżetu oraz zatrudniania i funduszu wynagrodzeń jednostek sfery budżetowej.

8.       Kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych.

9.       Dekretacja dokumentów.

10.    Wykonywanie budżetu i organizowanie gospodarki finansowej dla budżetu.

11.    Opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu.

12.    Opracowywanie rocznych planów finansowych z zakresu zadań zleconych do Urzędu Wojewódzkiego.

13.    Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej oraz sprawowanie nadzoru i przeprowadzanie kontroli zarządczej w podległych jednostkach sfery budżetowej.

14.    Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim oraz Bankiem wykonującym obsługę kasową.

15.    Przygotowywanie Projektów aktów prawnych wydawanych przez Wójta Gminy oraz uchwał z zakresu finansów wnoszonych pod obrady Rady Gminy.

16.    Opracowywanie projektów zarządzeń i uchwał dotyczących zmian w budżecie i w działalności pozabudżetowej.

17.    Opracowywanie półrocznej informacji o realizacji budżetu oraz rocznego opisowego sprawozdania w tym zakresie.

18.    Prowadzenie urządzeń księgowych:                                  

                - Funduszu Ochrony Środowiska                                                

    - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

19.    Sporządzanie bilansów:  - nadzór nad ewidencją środków trwałych oraz sporządzanie sprawozdań o ruchu środków trwałych i ich umorzeniu

20.    Sporządzanie projektu planu finansowego dla kultury oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.

21.    Podnoszenie umiejętności i kwalifikacji zawodowej poprzez udział w szkoleniach i konkursach oraz zapoznawanie się na bieżąco z aktami prawa.

22.    Bezpośredni nadzór nad pracownikami w zakresie wszystkich obowiązujących procedur dotyczących spraw finansowych oraz wydawanie w tym zakresie określonych zaleceń.

23.    Prowadzenie teczek spraw na podstawie rzeczowego wykazu akt i przydziału według w/w z zakresu czynności.

24.    Przygotowanie i zdanie akt do archiwum zakładowego po okresie wykorzystania ich na stanowisku pracy.

25.    Wykonywanie zadań i obowiązków dotyczących spraw finansowych na podstawie art.53 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) objętych w zakresie czynności wraz z odpowiedzialnością za ich wykonanie.

26.    Wykonywanie innych spraw zleconych przez przełożonych.



Osoba publikująca: Admin
Data publikacji: 2008-11-14



     
WAŻNE TELEFONY
SPRZEDAŻ DREWNA
REDAKCJA
STATYSTYKA
SZUKAJ